"Asa se fac reclamele.Imi pare rau, dar nu este nici un secret.."
"Un tip pe nume James Webb Young, un copywriter de prin anii 40', a pus pe hartie un proces in cinci pasi de generare a unei idei, proces care mai este valabil si astazi:
1.Strangi cat mai multe informatii posibile despre problema.Citesti, subliniezi anumite chestii, pui intrebari, vizitezi fabrica.
2.Iei un loc si ataci in mod activ problema.
3.Lasi totul balta si mergi sa faci altceva, timp in care subconstientul tau lucreaza la problema.
4."Evrika!"
5.Iti dai seama cum poti sa implementezi ideea.
(Hei,Whipple, incearca asta, de Luke Sulliven)
1.Strangi cat mai multe informatii posibile despre problema.Citesti, subliniezi anumite chestii, pui intrebari, vizitezi fabrica.
2.Iei un loc si ataci in mod activ problema.
3.Lasi totul balta si mergi sa faci altceva, timp in care subconstientul tau lucreaza la problema.
4."Evrika!"
5.Iti dai seama cum poti sa implementezi ideea.
(Hei,Whipple, incearca asta, de Luke Sulliven)
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home