Creative IdeaS

"Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read." Leo Burnett

duminică, iulie 23, 2006

Sah mat la angajator....

Scrisoare de refuz a aplicantului
Stimate Domnule/ Doamna Directoare/ Director,
Va multumesc pentru scrisoarea din (data), insa imi pare rau sa va informez ca Eu nu pot sa accept refuzul dumneavoastra de a ma angaja.
In ultima vreme am avut un noroc extraordinar in a primi foarte multe refuzuri de angajare, incat am ajuns in situatia de a nu mai putea accepta nici o respingere. In ciuda renumelui Companiei dumneavoastra, de a fi extrem de exigenti in selectia angajatilor, refuzul nu corespunde nevoilor mele actuale. Drept urmare am sa ma prezint la serviciu luni, (data) la ora 8,00. In legatura cu salariul si biroul pe care il voi avea ma astept sa fie pe masura renumelui Companiei.
Cu respect, Ionel Popescu.

By IMAGOO.RO