Creative IdeaS

"Make it simple. Make it memorable. Make it inviting to look at. Make it fun to read." Leo Burnett

duminică, octombrie 07, 2007

Demisie cu cântec

De fiecare dată când ascult Prodigy – Smack my bitch up îmi aduc aminte de aventura bucureşteană...e piesa propusă de noi pentru spotul care avea să promoveze litoralului românesc. Din păcate, nu ea a fost cea care ne-a călăuzit spre finală, ci Bennassi Bros cu Satisfaction. Şi asta, pentru că ideea de a avea o coloană sonoră la prezentare ne-a venit cu jumatate de oră înainte de a ne înfăţişa juriului.... iar sora Claudiei, care ar fi putut să ne-o trimită, era plecată la un curs.

După ce am intrat în lumea bună a finaliştilor de la advertising, ne-am făcut blog.
Ca un mic amănunt, când am completat formularul de înscriere la olimpiade şi am văzut că ni se cere adresa de blog, habar nu aveam la ce se referă aştia. Abia mai târziu, căutand pe net, am aflat că de fapt blogul însemna un fel de site personal. Eram nişte inculţi...şi mai aveam pretenţia să ajungem mai departe...
Ne-am făcut blog http://fivefunnyfellowsforfree.(..am uitat).com...acum avem altă adresă, pe asta o ştiu http://fivefunnyfellows.blogspot.com/. Blogul deţine printre altele un document important, demisia din funcţia de funcţionar public a colegei noastre de echipă, Oana. Cerere adresată însuşi primarului, aflat în funcţie, Ghe. N.
Nu se poate, domnule, şi funcţionar public şi creativ.....exclus!

Ps: acum avem fiecare blog.....(adresele pe dreapta).

1 Comments:

  • At sâmbătă, 13 octombrie, 2007, Blogger Unknown said…

    Am si uitat ca sor'mea era plecata la curs in ziua aia, de fapt am cam uitat totul....
    O singura exceptie: limonada din fata garii, noi cinci pe bancheta din tren incercand sa repetam discursul...noi cinci la bere in cautarea ideiilor destepte, noi cinci certandu-ne, noi cinci in Hierastrau, cautand un pai si aruncand iahnia de fasole din recipientul ce a devenit "plaja romaneasca"....Pupalai, Nasico!
    Am facut rahatul praf la Bucuresti...doar pentru ca eram provinciali...

     

Trimiteți un comentariu

<< Home